Рефлексія


Рефлексія

Модуль 10 - 11

Тепер, коли очікування та цілі навчання за вибраною темою  визначені, у цьому модулі я  зосередила свою увагу на необхідних педагогічних технологіях та прийомах навчання для досягнення  цілей. Я спланувала, як буду вивчати обрану тему в своєму класі та створила  інструктивні матеріали, які допомагатимуть учням з використанням комп’ютерних технологій при виконанні навчальних проектів. 

                                                                                    
Модуль 9

Я отримала пропозиції та коментарі  від колег, які допомогли мені удосконалити мою  стратегію оцінювання учнів.

Модуль 8

 Я дізналася, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту.

Модуль 7

Я поділилася ідеями про те, як можна використати Інтернет у навчанні учнів. Презентувала  приклад учнівської презентації, публікації.

Модуль 5,6

Протягом цього модуля я  знайшла і зберегла  Інтернет-ресурси, які можна використовувати при вивченні обраної теми,  дізналася , як використовувати інтерактивні Інтернет-ресурси для пояснення учням нових можливостей співпраці, спілкування та проведення досліджень. Також розглянула шляхи ефективного пошуку та оцінювання Інтернет-ресурсів для проведення досліджень та навчилася правильно використовувати ці ресурси, дотримуючись закону про авторські права. 

Модуль 3,4

 У цьому модулі я розпочала  процес планування обраної теми з того, що визначила, які саме державні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з цих вимог, я встановила навчальні цілі та важливі питання обраної теми.

Модуль 1,2

 Я з'ясувала для себе цілі та завдання тренінгового курсу Інтел "Навчання для майбутнього", ознайомилася з основними ресурсами тренінгу:посібником, сайтом освітніх програм, сайтом допоміжних матеріалів, Електронним довідником.


 


Комментариев нет:

Отправить комментарий